resident evil 4

راهنمای بازی رزیدنت ایول 4

resident evil 4

راهنمای بازی رزیدنت ایول 4

دانلود کلت صداخفه کن به جایred9

سه شنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۰۲ ب.ظ
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۴
erfan vaziri

نظرات  (۳)

mode khobie.mamnoon
سلام میشه بگید روش استفاده از این فایل چطوریه؟
پاسخ:
از حالت فسرده خارجش کنید و بعد روی فایل بازی بریزید.ببخشید اگه دیر شد.
با سلام من یک بار سوال کردم ولی جواب ندادید این مد رو باید چکارش کنم تا عملش شه رو بازی من بلد نیستم لطفا راهنماییم کنید با تشکر.
پاسخ:
ببین دوست من . اگه این یک فایل rar بود اکسترکش کن بهد دذارش تو فایل بازیت و اگه نشد به من اطلاع بده.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی